Ihmeitä voi odottaa vain itseltään.‭


Olen jokaisen ketjun vahvin lenkki,‭ ‬se,‭ ‬joka uskaltaa katkaista ne kaikki.‭


‭Irrallinen rengas voi olla ketjua vahvempi, mutta ketjulla on ominaisuuksia, joita yksittäisellä renkaalla ei voi olla. 






Nimi on monelle liian raskas kantaa.‭


‭Parhaat ystävät antavat minulle oman nimen.


Porvarilla on pyrkyä ilman nostetta,‭ ‬aatelisella nostetta ilman pyrkyä.‭ 






Hyvä onni korjaa huonot päätökset.‭


‭Huonoa onnea? Kärsiä unettomuudesta vielä kuolemankin jälkeen.


Huono onni ei ole sairas eikä lääkiten parane.‭


Luulemme onnen olevan sokea kun se ei katsele maailmaa juuri meidän silmillämme.‭


Onni kestää muutaman minuutin,‭ ‬harvoin tunteja.‭ ‬Onnen odottelu voi kestää vuosia,‭ ‬joskus vuosikymmeniä.‭


Ikuinen onni kuolemassa,‭ ‬hetkellinen rakkaudessa.‭


Hyvä häviäjä ei jää kummittelemaan.‭


Onnen halpamalli: uskoo tietävänsä totuuden.‭ 






Joku meidät synnyttää mutta minuus syntyy,‭ ‬joku meidät tappaa mutta minuus kuolee.‭ ‬ilman minuutta sen kotina oleva eloperäinen massa elää omaa elämäänsä.‭


‭Väitämme rakastavamme elämää, mutta kaikki elämän jälkeensä jättämä on meistä saastaa.


‭Väitämme rakastavamme sukulaisiamme, mutta kaikki, mikä meissä muistuttaa sukulaisuudestamme eläimiin, inhottaa.


‭Olen kuin alkeishiukkanen, olemassaoloni voidaan päätellä vaikutuksistani. Lakkaan olemasta kun selitykset ovat sujuvampia ilman minua.


Vaellamme vailla juuria ja kuoltuamme nousemme savuna ilmaan.‭


‭Pimeä aine, liikkumatta, absoluuttisen nollapisteen tuolla puolen.


‭Minulla on määräni. Enemmän kuin yksi. Ja pääni. Se ei karkaa. 






Taloni lumesta rakennettu,‭ ‬kirjani hiekkaan kirjoitettu.‭


Nämä pitää kirjoittaa itse tehdyllä kynällä ja musteella itse tehdylle paperille ja sitoa itse kirjaksi.‭


Minun pitää tehdä se koska pidän ajatuksesta että tekisin sen.‭