‭Olen uskollinen niille jotka minut tuntevat.


‭Olen uskottava niille jotka minut tietävät.


‭Olen uskomaton niille jotka minua epäilevät.


‭Olen uskoton niille jotka minut kieltävät.


‭En tee iloa minulle enkä muille, se syntyy, joskus minusta muille, joskus muista minulle.


‭Hyvätkin ystävät riitaantuvat jos eivät pääse toisistaan eroon.


‭Jos onni tulee vastaan, älä pelästy, älä huolestu, nauti tapaamisesta.


‭Syö vähän, syöt hyvin.


‭Laihtui niin että käveli vetten päällä, lihoi niin ettei päässyt pinnan alle.

 


‭Vaikea on löytää paikkansa kun elämä jaetaan iän, varojen, sukupuolen, koulutuksen, työn, harrastusten, asuinpaikan ja muutaman sadan muun parametrin suhteen lokeroiksi, kuin mehiläispesän kennostoksi, joiden yli ei kuitenkaan voi liikkua kuin merkittyjä polkuja pitkin.


‭Tapoja on kahdenlaisia. Toisten tarkoitus on helpottaa ihmisten välistä kanssakäymistä, toisten taas vaikeuttaa sitä. Suurin osa perinteistä tapakulttuuria ja etikettiä kuuluu jälkimmäiseen ryhmään.