Kun yhteiselo uhkaa kuivua suunsoitoksi. Mitä vastaat kun nainen sanoo mielestään onnistuneen repliikin? Glamour keräsi hyviä repliikkejä ja Iltasanomat käänsi ne, enää puuttuvat ne vastaukset...


1. "Sori, ei tämä johdu minusta vaan sinusta."

- Kokeilen kuitenkin vielä kerran ilman sinua.

2. "Nopeasti piiloon."

- Eiköhän eletä hetki aikuisiksi.

3. "Minulla ei ole pikkareita jalassa."

- Unohditko ne työpaikallesi?

4. "Etkö tiedä, kuka olen?"

- En seuraa poliisisanomia.

5. "Olen pahoillani, etten soittanut."

- Ei se mitään, en minäkään ole kovin pahoillani siitä etten soittanut.

6. "Voitto!"

- Paras kolmesta.

7. "Lähetän autoni hakemaan sinua."

- Olen liian vanha istumaan polkupyörän tarakalla.

8. "Mitä sitten, vaikka joku näkee?"

- Minulla on kunnia puolustettavana, sinulla maine.

9. "Kiitos, tein sen ihan itse."

- Hienoa. Keitetään toistekin perunoita.

10. "Hän ei ole minun tyyppiäni, mutta..."

- Minun tyyppiäni eivät ole sellaiset, jotka ottavat ne jotka sattuvat saamaan.

11. "Mitä ihmettä teet siellä?"

- Etsin aivojasi.

12. "Anna palaa, tee minusta kaunis."

- Noitia kaunistettiin keskiajalla polttamalla. Liian kova keino nykyisin käytettäväksi.

13. "Elämä on liian lyhyt piparkakkutalon tekoon."

- Tekemällä ne ostetutkin ovat syntyneet.

14. "Rakastan sinua, mutta rakastan itseäni enemmän."

- Tuosta olemme samaa mieltä.

15. "Oletko varma, että tämä on kypsä?"

- Osterien kuuluukin olla raakoja.