Mitähän tänään tekis että mainittais? Vois netissä surffata, ehkä bongais jonkun hyvännäköisen yksinhuoltajan ja samalla hiukan seksiä, näin komeelle ja kuuluisalle sellaista kun tulee ihan luonnostaan. Tai vois sitä lähteä taas jonnekin hiihtelemään. Lappi tuli just käytyä, mutta voishan sitä kokeilla muuallakin.


Lamaa pukkaa, mutta ei se kaltaistani ahkeraa miestä ahdista. Sanoohan ne että tarttis tehdä jotain ja onhan tässä tehty.  Veroja alennettu, velaksi vielä. Ai niin joo, Jyrkihän sen oikeastaan teki, mutta minä vastaan. Virastot siirretty takametsiin taajamista. Ai niin, sekin taisi olla enemmän Maurin ideoita, mutta minä vastaan. Poistettu eläkemaksut firmoilta ja eläkeikä nostettu alkamaan kuoleman jälkeen ettei pommi paukahda. Ai niin joo, Jyrkihän sen poiston taisi luvata, mutta minä vastaan. Ja joku kuukausi sitten oli nikkaroitava pönttö linnuille kun toimittajat aina kyyläävät onnistuisiko se. Sen minä kyllä tein ihan itse.


On se kumma kun työt eivät muille maistu. Minä kyllä näitä tekisin vielä kymmenen vuotta. Vaalithan sitä varten olisi kuitenkin voitettava, enkä vielä yhtään kertaa ole siinä onnistunut. Olisikohan kohtuullista yhteisen hyvän nimissä lakkauttaa ne kun ihmiset eivät kuitenkaan oman etunsa päälle ymmärrä. Niiden järjestäminen on niin kallistakin. Kyllä kyllä, tämä lama vaatii valtiolta säästöjä. Teenkin tuosta hetimmiten ehdotuksen Jyrkille. Kyllä se säästäväisenä miehenä ymmärtää.